La offline cu Fantasy & Science-Fiction Community - 27.10.2012 (FOTO)

Iată a venit și ziua cea mare, ziua offline-ului. Am avut parte de bucurie și veselie. Ne-am distrat și ne-am amuzat . Am vorbit despre cartea care ne-am propus-o data trecută, „ The Langoilers ”.

Cei ce nu înțeleg despre ce e vorba, accesează aici .

Multe nu vă voi spune, totul veți înțelege din pozele ce urmează.
























Voi prezenta o poza exclusiv pentru XIA, moderator pe torrentsmd la compartimentul Cărți și literatură”, persoana care a încercat să ne stopeze activitatea noastră , blochând topic-ul la care noi activam. Motivul real fiind , nu-i plăcea acest gen (ce incompetenți sunt în spatele la torrentsmd ).




Pentru data viitoare ne-am propus să citim METRO 2033 de Dmitry Glukhovsky. Cei înteresați să vin-mi scriu un mesaj. Mult succes !


2 comentarii

  1. Metro2033 - eu sunt foarte foarte pentru :).

  2. deci, dorești la eveniment ?