Picii au câștigat la fotbal. FC Grădinița vs. FC Blogovăț


Pentru mine a fost cam dificil meciul de azi. Una-i că ieri am avut un alt meci interesant  în cadrul campionatului raional Ștefan Vodă la care am fost parte a echipei din satul Carahasani și eram obosit, iar alta-i că n-am rezistat căldura. În fine am câștigat cu 11 la 9. Great succes.


Chiar dacă am câștigat și am luptat din greu să întoarcem scorul. Esența „offline-ului” a fost socializarea între bloggerii autohtoni și în același timp stoparea discriminării rasei de „tineri bloggeri ” . Evident că ne-am propus să și readucem aminte oamenilor din social media că sportul e la fel un remediu sănătos de pierdut timpul. Așa că ghetele în picioare și lăț du it.

Mulțumiri enorme către mult stimatul nostru prieten, Ivan Goncearuc, care ne-a asigurat terenul și ne-a susținut moral pe facebook. Și mulțumiri enorme comentariilor cameramanului nostru, Alex .

Trăiască sportul, trăiască bloggerii, trăiască bara porții !


P.S: În contextul performanțelor încasate echipa FC Grădinița caută sponsori.

P.P.S:Înregistrările video împreună cu comentariile lui Alex sunt la Eugen pe blog și o mai bună relatare a meciului la Marius.

0 comentarii