O altă modalitate să renunți la task-urile casnice


Nu știu dacă ați auzit, dar pe piața autohtonă a apărut un nou serviciu interesant de housekeeping și curățenie. Prietenul nostru Ivan deja a avut o experiență interesantă cu ei. Și zice că-s buni și utili.

Eu încă nu am apelat la astfel de servicii, dar sper să o fac. Că uneori chiar am nevoie, având un program încărcat ziua întreagă și neavând măcar oleacă de timp pentru niște curățenie. Dar să fim serioși, chiar dacă aș avea, nu aș face curățenie atât de calitativ ca și ei.


Au niște oferete extraordinare. Mi-am creat o listă de motive de ce aș apela la ei.


  1. Îmi sunt returnați banii în caz că nu sunt satisfăcut de serviciile companiei.
  2. Îmi oferă siguranța serviciilor prestate.
  3. Îmi asigură confortul și rapiditatea.
  4. Și pe lângă toate acesta, îmi economisesc banii și timpul.
  5. Comanda se efectuează rapid la nivel online pe site-ul lor oficial.
În lumea întreagă sunt foarte bine dezvoltate astfel de servicii. Ar fi bine să încercăm să experimentăm și la noi. Am toată siguranța că motivele și așteptările de mai sus îmi vor fi asigurate la cel mai înalt nivel. 


0 comentarii