Un fel de „cum a fost la #Gustar”


Din start mă gândeam să vin la Gustar, dar nu aveam gașcă. Toți prietenii erau plecați pe la tabere, mare, școli de vară and so on. O postare pe făisbuc și totul s-a rezolvat. Am fost în gașca celor de la Changemakers. Oameni veseli, oameni pozitivi și cel mai important - receptivi. Ivan la fel s-a altura celor de la changemakers, respectiv eram 2 bloggeri care s-au văzut doar pe facebook.



Gustar, însuși festivalul e foarte frumos. Dar ideea cum a fost mediatizat sub culoare politică mi-a displăcut . Unu la mână nu s-a înțeles corect ce înseamnă termenul patronaj” -  n. Protecție (1), ocrotire, sprijin. ♦ Acțiune de ocrotire a săracilor și a celor incapabili de muncă, pe care o desfășoară societățile de binefacere din unele țări; asociație, societate de binefacere. Și doi la mână - măcar cultura lăsați-o echidistantă și nu băgați politică în ea.

Evident, au fost lucruri foarte frumoase. Muzica chiar mi-a plăcut, nu știu de ce altor nu le-a plăcut. Dar cred eu că era și mai bine dacă erau invitați Zdubii, cei de la Subcarpați sau Vally Boghean. La fel de bine se încadrau în programul concertului.

A fost multă lume. Lume venit de prin Italia, am văzut niște bicicliști din Ukraina, niște autocare din România. A fost bine.




0 comentarii