O șezătoare schimbătoare



Demult n-am mai scris p-aici. Am avut o vară plină în sensul direct al cuvântului. Am fost pe la tabere, organizații, evenimente și așa mai departe. Timp pentru blog nu prea am avut.

Acum am o ocazie specială să scriu despre o gașcă și un eveniment supertare. Le place să li se spună Changemakeri și marți organizează o șezătoare intitulată „La lumina speranței” începând cu orele 13.00 la Arcul de Triumf. Participanții la eveniment vor avea acces la cărți motivaționale, la jocuri interactive și muzică live. Spre seară se vor lansa lampioane. Programul integral îl găsiți aici.

 Prima interacțiune cu ei a fost la o ședință guvernamentală pe când domnul Mihai Moldovanu era viceprim-ministru. Am reușit să-i cunosc mai bine la Gustar unde am fost parte din gașca lor. Sunt frumoși, tineri și foarte activi. Fiecare din ei sunt diferiți în felul lor și asta-i face speciali și foarte originali. De aceea am toată siguranța că vor face acest eveniment unul memorabil și foarte foarte interesant. 

0 comentarii