O retrospectiv a anului 2013


Și la sfârșit de an o tradțională retrospectivă împărtășită cu voi toți.

  1. Am participat la un schimb intercultural în Trogen, Elveția în perioada 3-23 noiembrie. 
  2. Am participat la un summit internațional al tinerilor „Let's change the world for the better” în tabăra Artek, Ukraina în perioada 18 iulie - 4 august.
  3. Am participat împreună cu echipa #b10 la Cupa Bloggerilor la Fotbal în București, România în luna septembrie.
  4. Am câștigat alegerile președintelui senatului Liceului Teoretic „Spiru Haret”.
  5. Am participat la tabăra de vară Wave Week Moldova în luna august.
  6. Am devenit consilier în cadrul Consiliului Local al Copiilor și Tinerilor.
  7. Am devenit voluntar în cadrul Consiliului Național al Tineretului din Moldova.

Sunt niște realizări modeste dar de care mă mândresc foarte mult. Datorită lor am reușit să mă dezvolt și să-mi modific unele viziuni.

Am să închei acest articol cu mulțumiri speciale către următoarele persoane Nicu Apostu, Veronica Boboc, Eduard Mihalaș, Nadejda Trofim, Natalia Ursu, Ana Gârba, Alina Gâlcă, Anna Susarenco, Luminița Plămădeală.


Le urez tuturor în noul an cât mai multă motivație, interes și realizări frumoase. Have fun ! :)

0 comentarii