„Generația veselă” sau care „slabo”-uri sunt mai eficiente

                    În urma apariției mai multor acțiuni de tineri care provoacă nemulțumiri în rândul oamenilor și tulbură liniștea și ordinea publică am decis să scriu acest articol pentru a sensibiliza opinia publică și în același timp pentru a le oferi adepților acestor curente și persoanelor interesate, niște idei mult mai efiace și productive pentru folosirea timpului corect. Și dacă totuși mai există sau (nu, habar n-am) grupul de tineri care provoca nemulțumiri, „slabo nah”, le-aș propune câteva acțiuni nobile pe care le-ar putea aplica pentru a influența pozitiv atitudinea și opinia tinerilor. Iar mai exact ar fi crearea unor campanii sub genericul „Slabo să citești o carte” sau „Slabo să nu accesez facebook-ul timp de o lună” sau „Slabo să participi sau să organizezi un training sau flashmob cu impact social” sau „Slabo să ajuți o bătrânică” sau „Slabo să faci un act de caritate” și lista continuă cu o mulțime de idei care ar aduce un beneficiu societății în același timp să contribuie la propria dezvoltare.   În acest context propun o listă micuță de acțiuni pentru a deveni un tânăr proactiv:





  1. Citește cărți.
  2. Ajută o bătrânică.
  3. Participă/organizează flashmob-uri și alte acțiuni cu impact social.
  4. Devino voluntar în ONG-uri sau alte organizatii.
  5. Vino cu idee inovative și benefice societății.
  6. Uită de ecranul calculatorului.
  7. Administrează-ți timpul.
  8. Fii mai selectiv.
  9. Fă-ți o listă de priorități și respect-o.
  10. Fă-ți bugetul personal.

Ăstea sunt puținele idee cu care ai putea contribui la dezvoltarea personală și a societăți. Și dacă totuși am menționat mai sus de facebook. Eu chiar luni am pus pariu cu un coleg că nu intru pe facebook timp de o săptămână (ăsta-i și motivul de ce nu sunt online pe fb și de ce nu răspund la întrebări). În acest context aș ruga persoanele care mă cunosc să anunțe pe facebook asta și să menționeze ca mesajele să fie directionate pe adresa mea de e-mail: adrian.bratu97@yahoo.com . Îi încurajez pe toți să facă astfel de pariuri care chiar sunt necesare.   Și le mulțumesc anticipat persoanelor care vor anunța pe facebook de ce nu voi fi online până luni.

 O seară bună să aveți !

0 comentarii