Luzăru' GURDILA m-a ofensat și mințit

După lecția publică sau training cu Alex, habar n-am ce a fost ăla, dar a fost ceva util și interesant, am plecat să mă alimentez cu o doză de cultură veselă la spectacolul „Panica de la Grand Hotel”. Extraordinar ! Mulțumesc Teo !

***

Alex îi un luzăr, pardon, a fost . Când avea vârsta mea, 14-15 ani, el nu știa de cărți, de fapt știa doar de „karoli”, „damă”, „tuz”. După care el a ajuns să înțeleagă că-i place Harry Potter și „Romanul adolescentului miop ” de Eliade. După care am înțeles eu, că a absolvit liceul în care în care învăț eu acum, Spiru Haret. De fapt știam, nu eram sigur, dar mi-a confirmat.

După care Alex a făcut o clasificare a blog-urilor, indetificându-le după criteriile : interesante, neinteresante și „fetele se udă-n chiloței”. Pe Luchianiuc l-a băgat la blog-uri interesante, pe Ghimpu la neinteresante și Jurnalul Evei - „fetele se udă-n chiloței”.

Sunt sigur că dacă nu mă aflam în sală avea să dezvolte ideea cu „blogger influent” până să ajungă la mine, evident ironizând. Odată eu postasem ceva cu bloggeri influenți, după care habar n-am cum s-a întors roata, ca s-a ajuns că-mi doresc să devin blogger influent. Și bănuiesc că la asta s-a și referit. Dacă nu, atunci iertat fie-mi păcatul !

„În Moldova nu poți fi vedetă, iar dacă vrei să te simți vedetă trebuie să ai o vilă la Miami și un rolls royce în garaj.” - Alex




Înregistrarea cu Ghimpu cum îl „bate” pe Marinuță a fost transmisă de către un vizitator al site-ului JurnalTV.md și a fost filmată cu celularul, cel puțin așa afirmă Alex, cu toate că nu m-a convins.

Alte lucruri interesante :

„Trebuie lucruri pozitive” ; „Citește în engleză” ; „Citește pe diagonală” ; „Nu mergeți la facultatea de Jurnalism, iar dacă o faceți, făceți-o la Cluj”; „O propoziție trebuie să conțină mai puțin de 10 cuvinte”;
„Trebuie să știți să beț și să fumați” :D ; „Nu există prieteni adevărați”; „Dacă vrei să faci jurnalism, trebuie să te inveți să nu dormi”; „Trebuie să știi când să te oprești”; „Trebuie să știi literatură, economie, politică,drept...(cultură generală)”;

***

Am renunțat la un alt training ca să stau la acesta, și pot să afirm cu exactitate și sinceritate, că n-am pierdut nimic, ba din contra am câștigat. Omulețul ăsta-i atât de interesant și atâtea lucruri pozitive și interesante se află in el, că aș sta o zi intreagă la o cafea, să mai invăț câte ceva util. M-am regăsit cât de puțin prin el. Și într-un fel m-a și motivat să continui ceea ce fac cu plăcere. Nu am reușit să-i mai zic odată să mai treacă pe la Clubul Tinerilor Bloggeri, deoarece spre finală trebuiea să plec neapărat. Dar... cred că va veni.

Sper că am fost cât mai exhaustiv, dar sunt convins că unele lucruri nu vor fi înțelease pe deplin de toți.


O seară bună să aveți !



0 comentarii