Dezvăluiri din Basarabia de la flashmob-ul care a avut loc în mai multe orașe românești


În Chișinău ca și în celelate orașe românești am organizat un flashmob în semn de solidaritate cu Sabina și colegii săi. Am fost indignați de către decizia autorităților din Covasna și de acțiunile de peresecutare a Sabinei de către ungurii de acolo.  Am privit recent apariția Sabinei la Realitatea TV în care declară  că ea nu-i urăște pe unguri, ci faptul că ei o urăsc pe ea . A avut o reacție firească și a dat dovadă de patriotism adevărat.

Iar toate acestea acțiuni a le ungurilor de acolo ne-au alarmat și pe cei din Basarabia . Solicităm încă o dată autorităților române să nu tolereze toate actele de discriminarea a majorității de către nișe reprezentanți ai minorităților entice din România.  Unele partide precum a și menționat Geroge Simion au profitat de situația în cauză pentru a-și dezvolta campania electorală. La evenimentul de la Chișinău s-a alăturat o persoana care mi s-a prezentat cu buletinul ca fiind din Covasna, Sfântul Gheroghe. A declarat că a trăit printre secui. În același timp ne-a dezvăluit faptul că cică înainte de asta, Sabina ar fi înjurat administrația. Sabina neagă aceste afirmații.

O chestie mă frământă: de ce reprezentanții ai mass-mediei din Republica Moldova nu s-au autosesizat ?


1 comentarii

  1. Unirea faca PUTEREA !!!