Ghimpu cel de la offline

Alături de alți colegi din Clubul Tinerilor Bloggeri am fost invitați (deci invitați ) la offline-ul domnului Mihai Ghimpu. Pe lângă faptul că domnul Mihai Ghimpu nu și-a dat seama bine că se află în fața bloggerilor și nu a jurnaliștelor.  Și-a permis să și acuze pe unii bloggeri. Am să și recunosc că unele acuzații au fost adevărate dar nu constructive, pe unele din ele le-am indetificat și eu. În marea majoritatea a cazurilor a exagerat. Dar „agenții lui filat” au existat la sigur. Unul din blogăreata mare care pretinde a fi cunoscut (chiar dacă auzisem de el prima oară) ne-a și acuzat indirect că cică noi, tinerii bloggeri nu trebuia să fim la eveniment. Am să revin la subiect. Apreciez mult sinceritatea domnului Mihai Ghimpu , care el o consideră un viciu a unui politiciean și faptul că spune lucrurilor pe nume. Ne-a vorbit clar despre problemele din alianță și problemele sale cu domnul Filat. Întrebările care au tensionat nițel atmosfera au fost legate de pretinsa implicare a sa la BEM și cică el ar fi obsedat de Filat și Filat de Plahotniuc. Câteva lucruri care Mihai Ghimpu le-a menționat la offline și nu în presă:
  • Dovezile de care vorbea că Filat ar fi un trădător urmează dezvăluite în caz că Filat nu va recunoaște.
  • PL a propus o listă întreagă cu candidații pentru funcția de președinte al țării printre care se numără și Ion Hadârcă și Nicolae Timofti.
  • Inițiatorul proiectului excluderii sârmei ghimpate este președintele PL-ului de la Ungheni, Arhire Anatol și ideea aceasta nu aparține domnului Filat.
  • Ghimpu a solicitat organizarea marei adunări naționale în Piața Victoriei (PMAN).
  • Acordurile nu vor fi semnate anul acesta, este confirmat atât de demnitarii noștri de stat cât și de oficialii europeni.
  • De interesele de care vorbea că au loc în cadrul negocierilor pentru formarea noului guvern este dorința Procuraturii Generale de către Filat.
Câteva lucruri pe care le-am desprins din vorbele domnului Mihai Ghimpu:
„Tineretul este forța motrice a unei societăți.”

„Schimbarea nu o poate face doar un om ci doar o echipă.”

Și o altă frază care mi-a creat confuzii este : „în politică nu există evoluție”.  


Am încercat să fiu cât mai obiectiv și imparțial. O seară bună să aveți !

1 comentarii

  1. nu-l mai crede-ti pe ghimpu , ca e un mincinos si un tradator