„Pațani ca între pațani” cu Alex Lebedev

„Pațani ca între pațani” - cam așa a fost offline-ul găzduit de Centrul Media pentru Tineri și organizat de Clubul Tinerilor Bloggeri. Invitatul acestei ediții a fost Alex Lebedev. Am avut o discuție liberă și înteresantă. Alex ne-a relatat despre cariera sa și în special despre dorința de a deveni blogger pardon „pațan de dobă”. Și de data asta am eșuat, că de fapt nu-mi mai amintesc sigur ce a zis că și-ar fi dorit să devină, într-un sfârșit făcuse facultatea de jurnalism. N-am să vă vorbesc multe, cu toții deja știți semnificația numărului 27, seminificația denumirii blogului și semnificația culorii roz de pe background-ul acestuia despre care ne-a și povestit. Vă bucur și (ne)bucur pe voi, cititorii fideli a lui Alexandru: culoarea roză va fi mereu predominantă iar acum Alex intenționează să-și modifice nițel design-ul blogului.

Alex ne-a mai vorbit despre diverse scheme înteresante de obținere a banilor și despre evoluția vizualizărilor pe blog.


Un motiv de a deveni  Ministru Afacerilor Externe în Bloguvern a fost faptul că era înteresat de eliberarea vizelor în spațiul Schengen.  Alex mai are speranța că Leancă o va face până la sfârștiul acestui an.

La discuția noastră n-au lipsit nici subiectele despre relația noastră cu cărțile, Alex mi-a oferit niște nume pentru a-mi complecta lista de lecturi pentru anul ăsta.

Sper să nu fiu judecat că am inclus unele rusisme și că am ironizat unele chestii, dar în fine, la offline a fost bine.



*Pacani ca între pacani
*Pacan di dobă


Am înțeles că-i cam criză de poze, așa că le voi posta eu aici câteva, sper să vă prindă bine ;)

Păstrați sursa :)












0 comentarii