Andrei Fornea și-a părăsit zona de confort...

...și a venit la o întâlnire cu tinerii bloggeri.

După o scurtă pauză de vacanță, membrii Clubulului Tinerilor Bloggeri au avut parte de un offline excepțional cum nu s-a mai pomenit vreodată în istoria blogosferei tinerilor.

Iarăși acolo, și iarăși la aceeași oră Centrul Media pentru Tineri a găzduit cel de-al 3-lea offline. Invitatul acestei ediții a fost un tânăr ca și noi care nu citește bloguri ci scrie pe blog, e vorba despre Andrei Fornea.

Alături de noi s-a aflat și domnul Guzun Igor care a fost prezent la fiecare eveniment de al nostru. El ne-a și ajutat să începem blogging-ul organizând împreună cu doamna Veronica Boboc „Școala tinerilor bloggeri”.

A fost un offline îmbinat cu un training, unde Andrei ne-a distribuit acele idei și sfaturi care l-au ajutat pe un alt tânăr să se afirme în blogging în doar 2 luni. Ne-a prezentat date fixe și bine analizate pe baza căruia am obținut și un sfat, cum să ne promovăm.

Andrei recunoaște că sunt bloggeri care scriu mai bine ca el, dar nu se pot promova. Asta e și cauza lipsei de audiență. Promovarea e unul din punctele principale pe care le-a menționat Andrei.


Ne-a relatat despre fiecare punct în parte. Iar printre ele se mai numără și formarea obiectivelor și scopurilor înainte sau pe parcursul activității de blogging.

Am să fac o paralalelă cu celelate 2 offline-uri ( 1, 2) și am să menționez că punctele 2,3,5 au fost menționate de toți invitații de până acum.


Am să prezint câteva chestii înteresante despre Andrei.

  • Andrei Fornea folosește diacritice.
  • Andrei Fornea folosește â și nu î.
  • Andrei Fornea a jucat volei mai bine de 4 ani.
  • Andrei Fornea este pasionat de fotbal.
  • Andrei Fornea are cont pe odnoklassniki pentru a analiza unele chestii. Dar ne-a mărturist că n-are audiența de care are nevoie cu adevărat.
  • Andrei Fornea n-a primit nici un sfat pe când și-a început activitatea de blogger, iar acum încearcă să-i ajute pe cei mai tineri ca el, cu sfaturile pe care și le-ar fi dorit să le obțină și el .
  • Andrei Fornea este pasionat de politică de la vârsta de 12 ani.
  • Andrei Fornea consideră că blogging-ul se învață.
  • Andrei Fornea nu citește blog-uri ci se documentează din presă (începând de la Omega și terminând cu Prime-ul „plahotniucian”).


 De ceva timp în urmă aflasem de blogul lui Andrei, pe care și-l citesc mai tot timpul când scrie un nou articol. L-am inclus în lista blogurilor ce-mi fac ziua mai frumoasă, apoi l-am invitat la acest offline. Dar nu asta am dorit să vă spun, ci că Andrei Fornea este un model și un exemplu demn de urmat pentru mine. Multe interese pe care le are Andrei coincid cu interesele mele. Iar citându-l sper să-mi dezvolt și eu capacitățile și să-mi creez o viziune mai bună în domeniile în care activez.


0 comentarii