Basarabia mai aproape de România

Anul 2012 s-a dovedit a fi unul românesc datorită succesului obținut la încercările reîntregirii României. Iat că vociile noastre s-au făcut auzite și în țările europene, iar în următorul articol am să prezint câteva semne neoficiale de recunoastere a României Mari.


La data de 1 ianuarie se aniversează 6 ani de la aderarea României la UE. Cu aceasă ocazie, Franța, unul din motoarele principale a le Europei a editat timbre poștale cu cele 27 de stat membre, unde a și apărut România Mare. Toate acestea s-au datorat faptului că mii de români atât din România cât și din Basarabia au mărșăluit pe străzile bucureștene și chișinăunene cerând unirea iar parlamentarii români au semnat Pactul pentru Basarabia .

Peste hotarele țării, produsele din Basarabia sunt vândute alături de cele românești. La fel e și în cazul Franței. Un bun prieten, român și el, care deja s-a schimbat cu traiul în Franța , mi-a mărturisit că la o bună parte a expozițiilor, produsele basarabene sunt alături de cele românești, iar ca dovadă observăm în imaginea alăturată. Este un site francez cu produse românești


Fraților,  am atins apogeul dorințelor noastre comune iar imaginile de mai sus n-au de cât să dovedească recunoașterea unirii la nivel internațional. Am ajuns până și  țările europene să ne respecte istoria   și dorințele noatre. Iar speranțele noastre trebuie să-și păstreze  țelul, indiferent de toate acțiunile anti-unioniste, venite din est.


12 comentarii

  1. De precizat... „timbrul” ala nu e timbru, si nu e nici macar real, ci editat. Si da, mi-ar placea si mie reintregirea Romaniei, dar nu acum, si nu facut doar de dragul de a fi. RM are mult prea multe probleme ca Romania sa le poata sustine... nu le putem sustine nici pe ale noastre. Si apoi... dorinta asta a voastra oricum e una egoista... pe majoritatea unionistilor basarabeni ii doare-n pl de Romania Mare, vor unirea din motive economice si acces liber in Europa. In doi ani RM va intra in UE, hai sa vad eu pe ala care mai urla unire... ca ma jur ca-i dau un bax de bere. Si sa nu incerci sa ma contrazici... am vazut discursul lui Constantin de la marsul din Chisinau... TOATE motivele erau unele pur egoiste (economice in principal) si nici o legatura cu istoria. Plus ca RM are probleme grave cu rusii. Eu nu vreau IAR agenti rusi pe teritoriul Romaniei. Avem destui rau-voitori din alte parti... rusi ne mai trebuie. Asa ca, luativa gandu de la unire. Pentru cativa ani. Va rezolvati problemele, se aseaza apele cu criza si etc, si vedem dupa. Sper ca publici comentariul... :) Bafta.

  2. Comentariile mereu le public, să știi că nu-i chiar așa cum zici, nu suntem acei egoiști, eu chiar îmi doresc unirea nu din motive economice ci din dorinta reinvierii istoriei

  3. Bravo francezilor !

  4. Pai am precizat... aproape toti. nu neg ca ar fi si persoane cu intentii pure, ca sa ma exprim asa... insa marea majoritate se incadreaza in ce am zis eu, din pacate :(

  5. Unirea este o chestiune de timp. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa luptam pt ea in continuare. Oricum, indiferent ce cred egoistii/ interesatii de o parte si de alta a Prutului, trebuie sa fii fraier sa renunti la un asemnea ideal doar pt ca unii nu o vor/ ar dori sa o amane. Cat despre frica, este o vorba veche ca de ce iti e frica nu vei scapa, asa ca haideti sa nu ne mai fie frica nici de rusi, nici de americani si sa ne luam soarta in maini.

  6. Domnule Ady,

    Mi se pare un subiect mult prea serios, ca sa glumiti astfel despre el. Am cautat si la Posta franceza si la cea belgiana. Nu exista un asemenea timbru. Daca nu a fost o dezinformare, va rog sa aduceti si dovezi, cum ar fi sursa de unde luati informatia legata de timbre.
    Multumesc

  7. Salutare, nu e o dezinformare ci un adevar, nu stiu cum ati cautat, dar un prieten român din Franța le-a primit si m-a anuntat și pe mine despre asta, și mi-a transmis informatia si o carte postala.

    Iată și timbrele: http://imgur.com/a/bun3n

  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  9. Domnule Adrian B,
    Multumesc, nu mai este nevoie. M-am lamurit. Timbrele nu au fost emise de Posta Frantei. Posta respectiva are un serviciu online care se cheama MonTimbreaMoi (http://timbres.laposte.fr/rayon/creer-mes-timbres/creer-en-toute-liberte) care iti permite sa iti personalizezi timbre la comanda, contracost. Din pacate, asta a facut prietenul dumnevoastra. Nu este nimic oficial.
    Marius B

  10. timbrul din cate se pare este tiparit la 1 ianuarie 2007, oricum calitatea slaba a imaginii pune multe semne de intrebare... chiar nu se putea scana o imagine la o rezolutie mai decenta?

  11. nu e scanată de mine, am și precizat că un prieten mi le-a transmis ;)

  12. Nu gasesc motivul unirii.Moldova are trebui sa adere la UE.Apoi accesul va fi liber in oricare tara din UE,inclusiv in Romania.Unirea Parlamentului ,stabilirea capitalei, unirea bugetului de Stat,votarea Presedintelui..ar duce la un blocaj...din care ar putea rezulta ura dintre cele doua tari..chiar daca sunt locuite de romani ambele.
    Romania ofera posibilitatea elevilor si studentilor basarabeni sa studieze in in institutiile romanesti, la fel a lucra in Romania este foarte usor, etc etc
    Pentru ce unire? O idee buna ar fi in schimba eliminarea granitei...lucru foarte bun pentru circulatia populatiei.