Torrentsmd.com mă cenzurează

Considerându-l un brand virtual pentru moldoveni, iată că-și permit să ne încalce și drepturile noastre fundamentale. Mi s-a întâmplat chiar ieri, postând o imagine pe un forum, după care mi-au cenzurat-o, fără nici un motiv, privind faptul că postarea nu încălca nici-o regulă menționată în forum.






Nu este pentru prima oară, mi s-a mai întâmplat. Dar cel mai mult mă afectează faptul că în spatele torrentsmd-ului sunt persoane care habar n-au de drepturi și se afirmă pe forum-uri de parcă-s la ei acasă, declarându-se admini/moderatori ș.a.m.d.


1 comentarii

  1. mai mai, ce de rea este administratia. TU nu te-ai gandit ca mesajele tale provoaca multe certuri pe forum? Daca nu stiai, vorbitorii de limba rusa si cei de limba romana nu se prea impaca si daca se aprinde focul, e greu de stans. Administratia probabil evita asa ceva. Asa ca hai te rog vara-ti democratia ta intr-un loc si intra pe filelist.ro, un tracker destul de bun special pentru tine.