PRcik ca la mama acasă

Tot mai mult se vehiculează sintagma de PR(Public Relations - trad. relații cu publicul) și adesea o întâlnim în contextul politic. E prematur să fac o analiză sau un raport umplut cu termeni academici și tot felul de chestii neînțelese de oameni precum o fac academicienii și politicienii când prezintă un proces verbal. Nefiind un academician sau un om politic ci un simplu cetățean cu blog, am să modelez doar un simplu articol. Mai tot timpul PRcik-ul mi se asociază cu o laudă făcută de mama pe când eram mic, fiind adunați cu toate rudele și prietenii la masă. În contextul poltic, pionii laudei sunt bloggerii de curte sau presa politizată care încearcă sa manipulizeze cititorii, asculătorii, telespectatorii ș.a.m.d
PR-ul moldovenesc are un specific aparte. Și este făcut de către politicieni sau de către angajații acestuia într-un mod mai puțin omenesc atunci când e vorba de o gafă a opoziției. PR-ul este planificat în așa mod încât cetățenilor să li se prezinte ceva firesc și omenesc, dar în interiorul gafei se numără un șir soluții pentru spălarea de creieri a acestora.



0 comentarii