SupeR(O)MÂN

Dacă v-ați obșinuit să-mi citiți articole doar cu critici și reacții negative, atunci ar trebui să vă obșinuiți și cu ăstea pozitive, deoarece acest articol este unul plin de pozitivitate.

Dacă Hollywood-ul îl are pe personajul inedit, SUPERMAN, atunci eu îl am pe super mega personajul din mine, SUPEROMÂN-ul .

Dacă pentru unii 1 decembrie e o simplă zi, pentru noi românii e o zi mare, e ziua marii uniri, e ziua unirii tuturor principatelor române. Acum aproape un secol în urmă s-a înfăptuit marea unire a principatelor românești, a fost o unire firească și mult dorită de toți. Iar ieri, noi, urmașii strămoșilor noștri, am sărbătorit aceast eveniment în diferte moduri, în dependență de dorința fiecăruia. Unii au sărbătorit-o în PMAN, unii la seminare/dezbateri/concerte, iar unii acasă. Iar eu am sărbătorit-o oriunde. În acest articol voi încerca să descriu evenimentele la care am fost. Va fi ceva similar cu un jurnal, voi descire o zi din viața mea, o zi neobșinuită. Dacă nu-ți place-un jurnal, atunci ai face bine sa închizi pagina, dacă-ți place atunci îți urez lectură plăcută.


Ziua de 1 decembrie,  a început cu un examen oral la Alianța Franceză care l-am dat pe nota maximă. Grăbindu-mă la un alt eveniment am rugat-o pe profesoară să mă interogheze întâi pe mine. După care mi-am felicitat colegii, și imediat am rugat profesoara să-mi permită să mă duc la o conferință științifică pe tematica unirii principatelor române care avuse loc la Bibleoteca Publică de Drept. Am reprezentat Clubul Liceenilor Liberali cu un discurs, la care mi-am expus opinia vis-a-vis de Marea Unire, mi-am expus dorința și sentimentele. Mi-am îndemnat colegii să fie solidari în a promova, valorile, cultura și tradițiile noastre românești. La sfârșitul discursului am mărturisti, ca toate acestea rămâne să fie crezul meu până la moarte. Mulți mi-au zis că par mai mult a naționalist, dar eu i-am contrazis definidu-le cuvintele de naționalism și patriotism.


Apoi împreună cu platforma civică Acțiunea 2012 și multe alte persoane ce simt românește, am așternut cel mai mare tricolor pe suprafata PMAN-ului. Am avut parte de o atmoferă plăcută, până într-un moment când niște contramanifestanți/provocatori au intrat prin rândul nostru, distribuind niște prezervative și spunând unul și același mesaj folosițile să nu vă mai inmulțiți . Câtă tâmpenie a mai rămas în ei ? Păcat că părinții i-au învățat de ele, dar nu le-au și folosit.  S-au ales băieții cu niște pumni, dar nu-i pe asta. Ei încă solicitau să vorbim în limba rusă. Pe cei de la Noua Legiune i-au supărat rău, ei au ascuns fularele tricolore să nu-i recunoască poliția, și le-au mai dat niște pumni, presa punându-și amprenta, băiții au ridicat mâinele în sus și deja strigau în rând cu ceilalți . :D






O altă prostie ce am văzut la cealaltă tabără, este atunci când au afișat mesajul Urmașii lui Antonescu - Soarta lui Antonescu. Văzând că Antonescu are o istorie glorioasă, ei într-un fel ne-au și apreciat și bucurat :D . Dar cel mai probabil se refereau la execuția mărășalului. Un alt mesaj de la ei suna cam în felul următor: Jos NATO . Ce mai înseamănă și asta ? Ce are NATO cu sărbătoarea propriu zisă ? Oare-s bolnavi la cap ?

La ziua mea de naștere, oare la fel voi avea niște contramanifestanți care să-mi zică, JOS FMF, JOS Aliansu sau Urmașul lui Corneliu Zelea-Codreanu - Soarta lui Codreanu ?

Dumezău cu dânșii !

Sursă: gandrabur.net
sursă: gandrabur.net
După toate acestea, am plecat la monumentul Ștefan cel Mare și am distribuit panglici tricolore împreuna cu Clubul Liceenilor Liberali. După aia plecasem într-un local, după care urma să mă telefoneze  verișorul și să mă anunțe că are 2 invitații la concertul organizat de EUGEN TOMAC. Am plecat și acolo. A fost un concert excepțional. Mi s-a memorat o frază super-tare spusă de maestul Grigore Leșe: "Ce mi-aș mai dori într-o zi nu e să fie România Mare, ci să fie România întreagă". 
Toată sala l-a cântat și l-s aplăudat pe marele maestru. 



Concomitent cu acestea în PMAN se începuse concertul organizat de Primăria Municipiului Chișinău, la care urma să se aprindă luminițele de crăciun. Am dansat împreună cu ceilalți Hora Unirii . La finele concertului trupa românească Vunk a încins atmosfera. Solistul acestuia a iești cu un fular unde era inscripționat Hai România.




Eram să uit. Felicit toți românii de pretutideni, vă urez multe realizări frumoase și vă-ndemn să păstrați cultura și tradițiile noastre românești. 



Împreună frate, unirea nu-i departe !









0 comentarii