Am simțit TEDx-ul de pe Facebook



Nu am fost la eveniment, am fost în altă parte, dar datorită facebook-ului am simțit cât de puțin atmosfera de acolo. Evenimentul a fost bine mediatizat pe fb. Într-un fel am o invide frumoasă de cei ce au fost prezenți, dar recunosc - dacă doream să vin, veneam , dar prețul biletelor mi s-a părut exagerat ca și celorlalți. În fine am să prezint câteva citate pe care le-am cules iarăși de pe facebook și care m-au inspirat.




Nu sunt fan al lui Tudor sau al trupei Vama Veche, ci doar ascult și citesc ceea ce postează pe facebook. Și chiar mă inspiră. Am dorit neapărat să ascult speech-ul și să procur cartea „Exercițiu de echilibru” cu autograf - ăsta a și fost printre primele motive de ce aveam să vin la TEDx. 


Pentru cei ce nu știu, domnul Igor Guzun a fost printre primii mei formatori care m-au ajutat cât de puțin la consolidarea acestui blog. Cred că multe nu am de scris dacă voi face referință la portalul Știripozitve.eu pe care-l deține și care-l reprezintă. În rest are o personalitate frumoasă și e un om chiar pozitiv. Apropo, citatul de mai sus mi-a amint de Eliade care are un citat similiar.


Sunt convins că investiția de cei 400 de lei avea să fie una eficientă, dar na, ce să-i dau dacă este facebook , am beneficiat gratis de inspirație.


P.S: Social Media face minuni ! :)


0 comentarii