Cadouri frumoase de la Ivan Goncearuc



N-am fost azi la TEDx - păcatul meu, cu toate că am vrut neapărat să văd speech-urile a câtorva persoane, printre care Tudor Chirilă, Igor Guzun, Ion Sturza, Raed Darafat, Tony Hawks și alții.
În schimb la Centrul Media pentru Tineri în cadrul proiectului Clubul Tinerilor Bloggeri, a fost invitat Ivan Gancearuc - proaspăt blogger profesionist.



Am înțeles că din blogging se face bani bunișori, nu neapărat de ăia murdari dați de politicieni cum s-a obișnuit lumea. Cu toate că nu mi-aș dori să fac chestia asta, am fost curios să aflu, cum îți nișez blogul și cum faci parteneriate cu alte companii care sunt compatibile cu nișa ta, ș-apoi banii curg frumos. Apropo, Ivan, promovează foarte multe campanii sociale și evenimente voluntar, fără să primească bani - ăsta-i un aspect important pentru a te deschide companiilor și a le spune că accepți parteneriate publicitare, dacă totuși cineva și-a propus să devină blogger profesionist.

Ivan s-a cointeresat de activitățile noastre, ba mai mult s-a implicat, iar pe parcursul offline-ului am propus să elaborăm o campanie - „Diferiți dar egali”, ce are menirea de a incuraj tinerii cu dezabilități mentale. Așa că așteptați-vă, vor fi articole cu duiumul zilele următoare la acest subiect.

Lui Ivan îi place să facă surprize, ne-a oferită câteve lucruri foarte frumoase de ale echipei Dacia, echipa care m-a format și m-a făcut om. Chiar acum a lansat la el pe blog un concurs unde puteți câștiga un tricou tare fain răspunzând la o întrebare simplă de tot.

S-a mai discutat despre target grupul blogurilor. La blogul meu l-am indentificat ca fiind de la 14 până la 30 ani, nu știu cât de adevărat e, dar mereu încercam să scriu pentru target-ul ăsta. De aia acum doresc să aflu răspunsul verdict în comentarii cu vârsta voastră și dacă vă interesează ceea ce scriu sau all is bulshit.

0 comentarii