Campania lucrurilor bune



Mereu am susținut și voi susține campaniile sociale ce au menirea de a incuraja și ajuta  alți oameni. Recent a fost realizată o campanie de susținere a unor tineri dintr-o instituție rezidențială din Rezina de către echipa de fotbal DACIA (echipa la care am jucat eu cândva).



Am scris chiar după training-ul cu Ivan Goncearuc că în zilele următoare vor fi articole la acest subiect cu duiumul, dar se pare că sunt primul după el . Am mai participat la promovarea unei campanii similare pentru incluziune educațională realizată de UNICEF în parteneriat cu Ministerul Educației. Vă incurajez să-i susțineți și voi, ei chiar au imperios nevoie de susținerea noastră.

În acest context este sugestiv sloganul portalului știripozitive.eu „Faptele bune trebuie”.

0 comentarii