Din culisele redescoperirilor cahulene


Am simțit necesitate scrierii acestui articol din insuficiență de promovare a redescoperirilor de la Cahul, care da, recunosc le-am scris în grabă și poate nu-s atât de calitative dar noi ne-am distrat de-a binelea. Cineva nu a dormit nopțile,cineva prea mult a dormit, cineva prea mult a descoperit și așa mai departe .





Prima zi am trăit-o intensiv, în sens că am vizitat cele mai multe locuri și am fost obosiți la naiba. Cea mai lungă și mai prețioasă descoperire din prima zi a fost Mănăstirea Sfânta Treime, o mănăstire cu o poveste foarte interesantă. A doua zi a fost mai lejeră, am fost prezenți la un concert dedicat zilei copilului unde am descoperit niște talente la casa de cultură din Cahul, și am mai văzut alte locuri frumoase ale Cahulului printre care arhicunoscutul sanatoriu Nufăr Alb, care e cartea de vizita a orasului. Pe blog nu prea am postat poze, dar am făcut-o pe facebook. Și apropo de poze și apropo de facebook, a fost cam dificilă treaba asta cu postatu' pozelor pe facebook. Am avut doar un aparat foto toată echipa și un modem, aparatul foto era a Danei (colegă de echipă), iar pe el nu-l puteam conecta la compu' meu, eram nevoit să-l conectez la compu' Cătălinei (colegă de echipă), iar compu' Cătălinei era la ea în odaie, iar aparatul foto era la Dana. Iar ele erau plecate în oraș si odaia era inchisa. După cum vedeți e cam sofisticată schema asta.

Bicicletele. Dacă-n prima jumătate a zilei pe când ajunsem la Cahul, am avut de ales din biciclete și ne alintam, a doua jumătate a zile a ajuns cineva din altă echipă să ne fure una. Iar a 2 zi - toate bicicletele erau parcate una ca una sub balcon. Erau defecte cu mici detalii de ale bicicletei, iar oamenilor li era cam lene să le repare. În acest context cei mari au plecat cu microbusul în afara orașului, noi, cei mai mici am fost mai modești și am rămas în oraș.

Nu pre ne-am conformat spiritului în echipă. Dar nici eu nu prea am fost organizat, n-am reușit să programezi unele locuri din timp, deoarece am fost anunțat chiar cu câteva minute după plecarea la Cahul , am scris și aici despre asta.

Important e că ne-am distrat si am cunoscut noi locuri, noi oameni. Am constientizat că intâi de toate trebui să redescoperim locurile frumoase din țară si sa nu ne mai plangem ca nu le avem.






P.S: Multumim partenerului general Moldcell pentru sustinere si Gazetei de Sud pentru mediatizare






0 comentarii